Pasul 1
Completezi formularul de garanție
Pasul 2
Trimitem un curier să preia produsul
Pasul 3
Recepționăm și verificăm produsul
Pasul 4
Soluționăm Garanția și îți expediem produsul
1. Condiții de garanție
Atenție! Acordarea garanției nu acoperă produsele care nu indeplinesc următoarele condiții:
- 1.1. Produsele trimise în garanție fără încărcătoare, cabluri sau celelalte accesorii alături de care au fost livrate.
- 1.2. Produsele cu starea originală schimbată prin intervenții neautorizate (desfăcute, lipite, alte modificări).
- 1.3. Produsele cu sigilii de garanție (ale producătorului sau vânzătorului) deteriorate.
- 1.4. Produsele pentru care se face dovada utilizării neadecvate de către beneficiar, fără respectarea indicațiilor oferite de producător, vânzător sau executantul operației de service.
- 1.5. Produsele cu modificări fizice neconforme, cu modificări de configurație sau utilizate incorect sau alături de software nelicențiat.
- 1.6. Produsele cu defecțiuni software (aceste defecțiuni nu fac obiectul acestui certificat de garanție).
- 1.7. Produsele cu deteriorări termice, mecanice și plastice ale produsului, datorate accidentelor, vibrațiilor, neglijenței în utilizare sau altor factori ce duc la modificarea integrității produselor.
- 1.8. Produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greșită, conectarea la PC fără împământare, acțiuni ale substanțelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate.
- 1.9. Produsele utilizate în aplicații ce necesită performanțe și calități, altele decât cele oferite de clasa și scopul produsului sau în afara specificațiilor tehnice.
- 1.10. Produsele utilizate cu baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decât cele produse, aprobate sau recomandate de către producător.
- 1.11. Produsele cu reparații sau încercări de reparații făcute pentru remedierea defectelor apărute ca urmare a motivelor de excludere de mai sus.
- 1.12. Produsele cu elemente de identificare deteriorate sau ilizibile (număr de serie, service tag sau altele) atunci când acestea există și sunt înscrise pe factură.
2. Formular Garanție
{{customForm id=2}}
3. Acordarea garanției
3.1. Produsele comercializate de către societatea TECHDELIVERY.RO S.R.L. beneficiază de garanție în termenul specificat pentru fiecare produs în parte. Termenul de garanție se calculează de la data facturării fiecărui produs în parte, conform tabelului cu termene de garanție.
3.2. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu O.G. 21/1992, O.G. 174/2008 și O.G. 140/2021.
3.3. Clientul se obligă să notifice TechDelivery intenția sa de a beneficia de garanție pentru produsele achiziționate, prin formularul de garanție alternativ prin e-mail la comenzi@techdelivery.ro sau prin telefon la numărul 0741810810, în termenul de garanție prevăzut în tabelul de mai jos. În caz contrar, TechDelivery poate refuza procesarea garanției.
3.4. Informațiile necesare pentru procesarea garanției sunt:
- nume și prenume;
- adresă de email;
- număr comandă;
- numele produsului pentru care se solicită garanție;
- adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur;
- motivul garanției;
3.5. Aducerea produsului la starea de conformitate și asigurarea garanției se face gratuit la sediul furnizorului prin repararea sau înlocuirea produsului, în termen de 15 zile calendaristice de la data la care vânzătorul a făcut recepția produsului defect.
3.6. După soluționare, perioada de garanție va rămâne neschimbată și nu va fi extinsă ulterior datei de expirare a garanției produsului inițial. Acest lucru se aplică pentru toate produsele reparate sau înlocuite pe baza garanției.
3.7. În cazul defectării produsului furnizorul nu va fi răspunzător pentru pierderea informațiilor sau datelor, deteriorarea echipamentelor conexe sau pentru orice alte prejudicii suferite de beneficiar în urma defectării produselor. Furnizorul nu este răspunzător de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de către beneficiar.
4. Termenul de Garanție
4.1. Având în vedere natura produselor comercializate, garanția durează până la expirarea termenului specificat în certificatul de garanție, pe site-ul https://www.techdelivery.ro/garantie/ sau în detaliile de pe factură, pentru fiecare produs în parte. Excepție de la această regulă o fac produsele cu extinderi sau limitări de garanție datorate producătorilor.
4.2. Desktop & Server
4.2.1. Adaptoare și Cabluri | Garanție |
Adaptoare USB | 12 Luni |
Adaptoare Monitor | 12 Luni |
Adaptoare Periferice | 12 Luni |
Cabluri Monitor | 12 Luni |
Cabluri Periferice | 12 Luni |
Hub-uri USB | 12 Luni |
4.2.2. Backup și Stocare Date | Garanție |
Card Reader | 12 Luni |
Carduri de Memorie | 12 Luni |
Rack-uri SSD M.2 | 12 Luni |
Rack-uri HDD/SSD | 12 Luni |
4.2.3. Periferice | Garanție |
Mouse | 12 Luni |
Mouse Pad | 12 Luni |
Tastaturi | 12 Luni |
Accesorii Monitoare | 12 Luni |
4.2.4. Componente Desktop | Garanție |
Adaptoare SSD M.2 | 12 Luni |
Surse Desktop | 12 Luni |
4.2.5. Accesorii Case Modding | Garanție |
Accesorii Placi Video | 6 Luni |
Cabluri PC Modding | 6 Luni |
Cable Management | 12 Luni |
Iluminare LED RGB | 6 Luni |
4.2.6. Accesorii Racire | Garanție |
Coolere Procesor | 12 Luni |
Racire SSD M.2 | 12 Luni |
Pasta Termoconductoare | Fara Garantie |
Ventilatoare, Racire Sistem | 12 Luni |
4.2.7. Retelistica | Garanție |
Adaptoare Retea | 12 Luni |
Cabluri Patchcord | 12 Luni |
Cabluri Fibra Optica | 3 Luni |
Conectica Retea | 12 Luni |
4.2.8. Alte Produse | Garanție |
Alte Produse | 12 Luni |
4.3. Laptop & Notebook
4.3.1. Adaptoare | Garanție |
Adaptoare HDD Caddy | 12 Luni |
Adaptoare, Hub-uri USB Type-C | 12 Luni |
Adaptoare SSD M.2 Mackbook | 12 Luni |
4.3.2. Accesorii Laptop | Garanție |
Huse Laptop | 6 Luni |
Rucsac Laptop | 12 Luni |
Carcasa Protectie | 6 Luni |
4.3.3. Cabluri si Incarcare | Garanție |
Cabluri Incarcare Laptop | 12 Luni |
Incarcatoare Laptop | 12 Luni |
4.3.4. Accesorii pentru Birou | Garanție |
Standuri si Coolere | 12 Luni |
4.4. Smartphone si Tablete
4.4.1. Conectivitate | Garanție |
Adaptoare, Convertoare | 12 Luni |
Cabluri de Date | 12 Luni |
Incarcatoare Retea | 12 Luni |
Incarcatoare Priza Auto | 12 Luni |
Incarcatoare Wireless Qi | 12 Luni |
Baterii Externe | 12 Luni |
Casti Audio, Handsfree | 12 Luni |
4.4.2. Accesorii GSM | Garanție |
Folii de Protectie | 12 Luni |
Carcase si Huse Telefoane | 3 Luni |
Selfie Stick si Accesorii Foto-Video | - |
Accesorii Sport | 12 Luni |
Accesorii Apple Watch | 6 Luni |
Huse Airpods | 6 Luni |
Decodare Apple iPhone | 3 Luni |
4.4.3. Accesorii Tablete | Garanție |
Carcase si Huse Tablete | 6 Luni |
Alte Accesorii Tablete | 12 Luni |
Suporturi | Garanție |
4.4.4. Suporturi de Birou | 12 Luni |
Suporturi Auto Telefon | 12 Luni |
Suporturi Auto Tableta | 12 Luni |
4.5. Multimedia & Gadgets
4.5.1. Cabluri, Adaptoare | Garanție |
Cabluri, Adaptoare HDMI | 12 Luni |
Cabluri, Adaptoare Audio | 12 Luni |
4.5.2. Accesorii | Garanție |
Accesorii GoPro | 6 Luni |
Accesorii Gaming | 6 Luni |
Borsete, Huse Protectie | 6 Luni |
Microfoane | 12 Luni |
Organizatoare, Accesorii Cabluri | 12 Luni |
4.5.3. Gadgets | Garanție |
Casti Bluetooth | 12 Luni |
Receptoare Wireless, Bluetooth | 12 Luni |
Boxe Portabile | 12 Luni |
SmartWatch | 12 Luni |
Foto, Video | Garanție |
4.5.4. Fotografie de Produs | 12 Luni |
Trepiede foto / video | 12 Luni |
Borsete, Huse Protectie | 6 Luni |
Lampi Lumina Continua | 12 Luni |
4.5.3. Gadgets | Garanție |
Casti Bluetooth | 12 Luni |
Receptoare Wireless, Bluetooth | 12 Luni |
Boxe Portabile | 12 Luni |
SmartWatch | 12 Luni |
Foto, Video | Garanție |
4.5.4. Fotografie de Produs | 12 Luni |
Trepiede foto / video | 12 Luni |
Borsete, Huse Protectie | 6 Luni |
Lampi Lumina Continua | 12 Luni |
4.6. Echipamente & Accesorii Auto
4.6.1. Electronica Auto | Garanție |
Incarcatoare Auto | 12 Luni |
Modulatoare FM | 12 Luni |
Dispozitive Diagnoza | 12 Luni |
Testere Auto | 12 Luni |
4.6.2. Accesorii Biciclete, Trotinete | Garanție |
Accesorii Biciclete, Trotinete | 12 Luni |
4.6.3. Accesorii Auto | Garanție |
Organizatoare Auto | 12 Luni |
Suporturi Telefon | 12 Luni |
Suporturi Tableta | 12 Luni |
4.7. Ustensile, Aparatura DIY
4.7.1. Aparatură Service | Garanție |
Aparatura Service | 12 Luni |
4.7.2. Consumabile Service | Garanție |
Adezivi, Benzi de Fixare | 6 Luni |
Accesorii Curatare | 12 Luni |
Curatare | 12 Luni |
4.7.3. Ustensile Service | Garanție |
Clesti | 12 Luni |
Surubelnite Precizie | 12 Luni |
Surubelnite Electrice | 12 Luni |
Pensete | 6 Luni |
Deschidere Carcase | 3 Luni |
Alte Ustensile | 12 Luni |
4.7.4. Componente | Garanție |
Acumulatori Apple iPhone | 6 Luni |
Componente Apple iPhone | 12 Luni |
Display Apple iPhone | 3 Luni |
5. Expedierea produselor și modul de soluționare:
5.1. Dacă produsul achiziționat s-a defectat sau nu mai funcționează și se află în termenul de garanție, TECHDELIVERY.RO SRL se obligă să realizeze reparația sau înlocuirea produsului. Garanția nu afectează drepturile beneficiarului consumator, așa cum sunt acestea definite și stabilite de legislația în vigoare, și este valabilă doar pe teritoriul României.
5.2. Pentru a putea solicita soluționarea problemelor de garanție, clientul (beneficiarul) va expedia produsul în cauză la sediul TECHDELIVERY.RO SRL, Str. Iosif Vulcan Nr. 18 Parter, Cluj-Napoca, CLUJ.
5.3. La cerere, vânzătorul poate solicita ridicarea produsului de la sediul clientului.
5.4. Costurile expediției produsului în garanție vor fi suportate de către client și vor fi facturate clientului în momentul finalizării garanției.
5.4. Clientul este direct răspunzător pentru modul de ambalare și pregătirea produsului pentru a fi trimis în garanție. Deteriorarea produsului sau accesoriilor, pierderea acestora sau îndeplinirea oricăror condiții de neconformitate exemplificate mai sus, conduce automat la pierderea garanției pentru produsul în cauză.
5.5. Recomandăm ca produsul să fie expediat în ambalajul original, deoarece acesta asigură integritatea produsului pe durata transportului.
5.6. După soluționarea garanției produsul va fi expediat gratuit clientului.
5.7. În cazul în care solicitarea acordării garanției nu este justificată (produsul este funcțional), garanția fiind solicitată pentru îndeplinirea altor scopuri, clientul va achita costul de transport tur-retur pentru produse și toate costurile de manoperă și diagnosticare stabilite de unitatea de service.
5.7. În cazul în care produsul în cauză nu îndeplinește condițiile eligibile pentru acordarea garanției, atât costul de transport cât și costul de transport retur al produsului vor fi suportate de către client.
5.8. În cazul în care clientul refuză sau nu dorește să recupereze produsul a cărui garanție a expirat sau care nu îndeplinește condițiile de acordare a garanției, vânzătorul va păstra produsul în termen de 30 de zile calendaristice, urmând ca la expirarea acestei perioade produsul să fie casat, cu înștiințarea prealabilă a clientului.
5.9. Garanția este valabilă pe baza facturii fiscale, începând cu data eliberării și poate fi utilizată doar de către cumpărător, persoană fizică sau juridică a cărui date de indentificare au fost înscrise pe factură. Înstrăinarea produselor prin re-vânzare de către cumăpărător către o altă persoană, atrage după sine anularea garanției.
5.10. Acceptarea produselor și serviciilor comercializate de către TECHDELIVERY.RO SRL, în orice formă și prin orice mijloace reprezintă acordul clientului în tot ceea ce reprezintă acceptarea termenilor și condițiilor de garanție și returnare. Prin acceptare se înțelege acceptarea termenilor și condițiilor pe site în momentul realizării comenzii, preluarea produselor de la curier și/sau semnarea oricărui document ce are legătură cu comanda (contract, anexe caontract, facturil, proforme, documente transport sau certificate de garanție).