Completezi formularul de retur

Pasul 1
Completezi formularul de retur

Pregatesti produsul si il ambalezi corespunzator

Pasul 2
Pregatești produsul și îl ambalezi corespunzător

Trimitem un curier sa preia coletul

Pasul 3
Trimitem un curier să preia coletul

Solutionam returul si iti trimitem contravaloarea produsului

Pasul 4
Soluționăm returul și îți trimitem contravaloarea produsului

1. Condiții Generale de Retur:

Atentie! Clientul este direct responsabil și se va asigura că:

1.1. Produsele trebuie să fie împachetate astfel încât să nu fie deteriorate, dezasamblate sau pierdute în timpul transportului

1.2. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate de către client, cu etichetele intacte și însoțite de toate accesoriile, cadourile, documentația și certificatul de garanție.

1.3. Produsele trebuie să fie împachetate în ambalajul original, iar ambalarea produselor se va realiza fără deteriora (tăia, lipi etichete și plicuri autoadezive, rupe, distruge, expune la umezeală) ambalajul original. Pentru a beneficia de retur, clientul este obligat să păstreze ambalajul original.

1.4. În cazul produselor multiple, de același tip, se acceptă returul doar dacă un singur produs a fost desigilat.

1.5. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau modificări.

1.6. Nu se acceptă produsele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice / electrice, au fost curățate cu diferite substanțe (apă, parfum, etc.), sau prezintă alte defecte.

1.7. Nu se acceptă produsele cărora le lipsesc accesorii.

1.8. În cazul în care se aplică, produsul nu trebuie să fie protejat de parole sau setări software care să împiedice aducerea lui în starea software inițială.

1.9. Returul accesoriilor destinate telefoanelor mobile (folii, carcase, încărcătoare, cabluri de date etc.) se acceptă doar dacă produsele nu au fost desigilate sau ambalajul permite reambalarea produsului.

1.10. Returul componentelor destinate telefoanelor mobile se acceptă doar cu sigiliile intacte, dacă se face dovada testării într-un service specializat (bon fiscal sau factură).

1.11. Foliile montate pe telefoane mobile, tablete, laptopuri etc. nu se pot returna. Husele de protecție deteriorate sau utilizate nu se pot returna.

1.12. Accesoriile electronice IT, destinate laptopurilor, calculatoarelor, tabletelor sau telefoanelor mobile, în cazul în care au fost testate de către client, trebuie returnate funcționale, curate, fără urme de uzură cu toate accesoriile și ambalajul original.

1.13. Accesoriile și echipamentele auto, în cazul în care au fost testate de către client, trebuie returnate funcționale, curate, fără urme de uzură cu toate accesoriile și ambalajul original.

2. Formular Retur

{{customForm id=1}}

3. Returul Produselor - Persoane Fizice

3.1. Clientii persoane fizice au dreptul la retur timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produsului, în conformitate cu reglementarea legislativă OUG 34/2014.

3.2. Produsul returnat trebuie sa corespunda tuturor conditiilor prezentate la punctul 1. Conditii Generale de Retur.

3.3. În cazul produselor returnate neconform, TechDelivery.ro își rezervă dreptul de a opri o anumită valoare din costul produsului sau de a respinge cerea de retur în cazul în care valoarea produsului a fost depreciată foarte mult.

3.4. Costul transportului produselor retur este suportat de către client. Valoarea de 17 Ron (TVA Inclus) reprezentând costul de transport va fi facturată și oprită din suma restituită către client.

4. Returul Produselor - Persoane Juridice

4.1. În conformitate cu legislația în vigoare, clienții persoane juridice nu au calitatea de "consumator", iar societățile comerciale își pot rezerva dreptul de a accepta sau nu returul produselor comercializate către acest tip de clienți.

4.2. Pentru clienții de tip persoană juridică, TechDelivery.ro acordă dreptul la retur timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la primirea produsului, numai dacă produsul care se dorește a fi returnat este nou (sigilat) sau dacă clientul a recepționat un alt produs decât cel comandat.

4.3. Ca și excepții pot exista și situații speciale de compatibilitate, pentru care returul va fi acceptat prin înlocuirea cu un alt produs potrivit.

4.4. Nu se acceptă returul produselor furnizate sau fabricate pe comandă.

4.5. Clientul Persoană Juridică se obligă să se documenteze despre produs, să solicite detalii tehnice sau explicații. În acest caz, TechDelivery.ro poate oferi informații suplimentare despre produse prin email sau telefonic.

4.6. Cu excepția cazului în care produsul recepționat este altul decât cel comandat (datorită unei greșeli din partea vânzătorului), costul transportului produselor atât tur cât și retur va suportat de către client. Pentru produsele care beneficiază de transport gratuit, în cazul returului se va aplica aceeași regulă.

4.7. Valoarea minimă transport pentru produsele cumpărate de către un client persoană juridică este de minim 17 Ron (TVA Inclus). Costurile de transport vor fi facturate și oprite din suma restituită către client.

4.8. Lipsa de transparență și trimiterea de produse neconforme sau desigilate duc automat la pierderea dreptului de retur. În acest caz, produsul se poate recupera numai după achitarea totală a costurilor de transport generate de acest retur.

5. Returnarea produselor în termen de 14 de zile

5.1. Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna în termen de 14 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării conform drepturilor legale de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță.

5.2. Clientul se obligă să notifice TechDelivery intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin formularul de retur alternativ prin e-mail la comenzi@techdelivery.ro sau prin telefon la numărul 0741810810, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor. În caz contrar, TechDelivery poate refuza procesarea returului.

5.3. După primirea informațiilor referitoare la intenția de retur a clientului, TechDelivery efectuează o solicitare la curier și trimite curierul la adresa indicată de client pentru a ridica coletul de returnat. În funcție de motivul pentru solicitarea efectuării returului, costurile de transport vor intra în responsabilitatea clientului sau vor fi suportate de către TechDelivery.

5.4. În cazul în care comanda a fost procesată în mod greșit din partea TechDelivery (spre exemplu, în cazul în care a fost trimis un produs greșit) sau dacă produsul comandat prezintă defecte, costurile de transport vor fi suportate de TechDelivery. În cazul în care clientul dorește să returneze produsul/produsele din alte motive neimputabile TechDelivery, costurile de transport vor fi suportate de client.

5.5. Informațiile necesare pentru procesarea returului sunt:

  • nume și prenume;
  • adresă de email;
  • număr comandă;
  • numele produsului pentru care se face retur;
  • adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur;
  • datele contului bancar în care vor fi virați banii
  • motivul returului;

6. Condiții de returnare a produselor

6.1. În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, împreună cu toate documentele transmise alaturi de produsele în cauză (factură, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu TechDelivery).

6.2. Clientul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc.).

6.3. În eventualitatea în care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării  în termen de 48 de ore de la primirea produsului.

6.4. Toate comenzile expediate de TechDelivery sunt însoțite de un ghid cu toate condițiile și recomandările pentru returul unei comenzi.

7. Termene de returnare a banilor

7.1. Pentru retururi integrale de comenzi, clientul primește banii aferenți produselor returnate în interval de maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care TechDelivery este informat de către client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele

8. Dreptul de retragere

8.1. Consumatorul persoana fizica, are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 (paisprezece) zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Legea care reglementează dreptul de retragere poate fi accesată aici: OUG 34/2014  

8.2. Singurul cost pe care va trebui să-l achiți este taxa de transport pentru returnarea coletului.

8.3. În cazul în care clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, în cazul in care comanda este achitată, TechDelivery se obligă să returneze suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Client asupra deciziei de retragere din Contract. Suma va fi returnată prin virament bancar în contul specificat de client.

8.4. Serviciul  de returnare a produselor în 14 (paisprezece) zile nu afectează în niciun fel drepturile legale de retragere, valabile în România pentru comerț la distanță.